• alternatif dünya modelleri

    1.
    Fizik kurallarının, kimyanın, toplumsal paradigmaların yıkıldığı dünya tasvirleri.

    Kantçılar kıraathanesi,
    Gökyüzünün aşağıda olması gibi işte.
    8 -1 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • lise çıkışına kant kitaplarıyla giden şahinciler

    1.
    Felsefenin topluma yayıldığı şu günlerde bundan nasiplenmek isteyen fırsatçı kimseler.

    Hayır camdan kafayı dışarı çıkarıp kitap okumak nedir ya, çok banal.

    Son ses gramsci, engels dinlemeler.
    8 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • kuantum kardeşler kıraathanesi

    9.
    Mekanı gördüm, oturup tartışmalara da dahil oldum ama çayı çok pahalı.

    Ayrıca babalarının yanında oralet yerine çay içen çocukların fazlalığı hoşuma gitmedi.
    8 -1 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • izmir zirvesi

    41.
    izmir'e geliş planlarımda sapmalar olduğu için tarihi açıklayamadım daha.

    Temmuz sonu.

    Pf sonra da ankara'dakilerle Yedigöller kamp zirvesi. Ama onun duyurusu olmayacak tabi, çoğunda olduğu gibi.
    8 -3 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • sol frame e gelmesi engellenen basliklar

    2.
    (bkz: Tibb in mesaj atmadığı sözlük kızı)
    12 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • tibb in mesaj atmadığı sözlük kızı

    22.
    Şehir efsanesidir. O asla affetmez.

    Klasikleri;
    - şunu yanlış yazmışsın gjfhh. Bu arada Ben tibb hehuhuhu.

    - yhaaa çok güldüm o entirine zhgfhj.
    11 -1 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • kızların tenlerinde değen suya aşırı tepkileri

    1.
    O inci boncuk kızların ne hikmetse sıcaktan kavruldukları anlarda bile koluna, bacağına değen suya sanki canavar saldırısına uğramış, kezzapla yüz göz olmuş gibi çok acayip tepkimelere girmesi.

    Şimdi şöyle açıyım biz erkekler yazın yüzümüzü, gözümüzü, kolumuzu, bacağımızı suya sokup ohhh dünya varmış, deriz.

    Ama ne hikmetse kızlar serinlemek için suya dokunmayı bırak su gelse on adım geriye kaçarlar. Bi triplere girerler, sanırsın kına gibi leke yapıyo.

    Parkta fıskiyelerden deliden kaçar gibi kaçtıkları zaten bilinen bişi.

    Kıssadan hisse;
    Bırakın su gelsin teninize, iki Dakka da olsa serinleyin işte.
    9 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • tkp içindeki troçkist yapılanma

    5.
    Tkp'de fitne fesat çıkaracaklarına hazır troçkist parti olan emep'e katılsınlar.
    7 -2 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • kılıçdaroğlu nun boşa yürüdüğü gerçeği

    2.
    Tek bi yürüyüşle çiçekler mi açacak sanıldı.

    Bunlar bilinç oluşturmak içindir. Ne kadar kalabalık olunursa, ne kadar destek görürlerse saraydaki karar alırken tekrar düşünmek zorunda kalacak.
    10 -2 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • kantçıların kahvesini basan kar maskeli hegelciler

    1.
    Ülkecek birlik beraberliğe en çok ihtiyacımız olduğu şu günlerde hasır altı edilen sorunların şiddet sarmalına dönüşümünün fitilini ateşlemeye çalışan provokatörler.

    Kitapları yakılıp darp edilen kantçılar intikam marşlarıyla sokaklara dökülmeye başladı.
    12 -1 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • bir sevgiliye ihtiyacım yok çünkü dostlarım var

    23.
    Artık nasıl bi dostluksa.
    13 -1 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • elin yüzün düzgün diyen kız

    9.
    Tipim değilsin ama 3-5 yıl içinde birini bulabilirsin,

    Meşazı veren hanım kızımız.
    9 -2 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • love is

    60.
    Park fıskiyesinde el ele serinlerken su akan kirpiklerini izlemektir.
    10 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • 02 temmuz 2017 tapdk zamlı sigara fiyat listesi

    3.
    Amk çocukları.
    9 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • az entry giren gizemli yazarlar

    5.
    En tehlikeli türdür.
    Dişillere özelden; yhaa burası çok iğrenç, yazacak başlık bulamıyorum, diyerek nasiplenmeye çalışırlar.
    9 -2 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • çirkin yeni sevgiliyle eski sevgiliye yakalanmak

    27.
    Nedense eskinin zil takıp oynamasına sebep olan hede.

    -ay sen de gördün benden sonra nasıl onu bulmuş. Ee attan inip eşeğe binmek hihihi.

    Tabi bi gerçek var ki bunlar züğürt tesellisi.
    11 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • biskolata erkeği vs lahmacun erkeği

    4.
    ikisini de reddeden Pattes kızartması erkeği alır.
    8 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • ay yok ben çay içmem bir ice tea alıyım

    1.
    Günümüzde her yanı saran Pelinsulardan bi replik.

    Çaya kıvırdığı o burnu ice tea derken çok başka Bi içecekmiş gibi şaha kalkar, niyeyse.
    9 -3 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • kahveye girip ne kadar hegelci varsa aq demek

    38.
    Kantçıların kahvesiyse sallaması kolay, yiyosa hegelci semtlerde yapın bu artistliği.
    5 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • balık burcu kadınının sevgilisi

    4.
    Sabırlar dilenen insan.
    Dikkat edin her an ağlayabilir.
    6 -2 ... profesyonel kamikaze pilotu ii
  • yeni şeyler getiriyorum